House of Comedy, igen...

Fan va skönt!
Mitt förtroende på mina egna skämt var nere i botten efter Komikaze i tisdags, och eftersom det är Bungy-semi imorgon så intalade jag mig själv om att jag måste vara bra ikväll på House of Comedy annars kommer jag va kass imorgon. 
Som tur var så gick det bra, körde lite nya grejer som funkade men som behöver trimmas.
Det var tema-kväll ikväll på House of Comedy och temat var "rippa din favoritkomiker" och jag valde att rippa Andy Kaufman. Från början var det tänkt att jag skulle köra rutinen där han äter glass (thats all he does) men i sista stunde valde jag att köra den klassiska Mighty Mouse (klipp finns nedan)
Publiken hade ingen aning om vem Andy Kaufman va men dom uppskattade det iaf.

Imorgon är det som sagt Bungy-semi och jag är taggad som fan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0