I Skara...

Igår lämnade jag mitt hem i kungliga huvudstaden och begav mig till "my old stomping grounds" dvs. Skara.

Först var det mat med mor och far, det bjöds på fläskfilé, potatisgratäng och coleslaw. Det var inte dumt alls, jag har nog inte ätit så mycket av hemlagad mat på väldigt länge.

Sen kom Martin över och vi satte oss framför datorn och gick igenom youtube eftersom vi inte har kunnat göra det sen han flyttade hem till Skara för 2-3 månader sen. Vi brände igenom några riktiga klassiker såsom "Kenny Rogers Jackass" och "Jim Carrey Standup" (båda länkas till nedanför.

Resterande kvällen spenderade jag på Stadshotellet i Skara tillsammans med goda vänner, och en hel del andra.
Visst, det är skönt och avslappnande att vara i Skara, men man påminns ständigt om varför man inte bor där längre.
Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0