En komiker filmar på Mosebacke

Ikväll gick befann jag mig för tredje gången bakom en videokamera på Mosebacke.
Det är nämligen där Özz Nûjen har sin så fyndigt döpta talkshow, "Özz Nûjen Talkshow".
Özz är en riktigt bra talkshow värd och han har en skön kemi med publiken och sina gäster.
Det är upplagt som så att gästerna ska egentligen inte underhålla, utan det är en vanlig talkshow med (oftast) vanliga frågor.



För två veckors sedan var Måns Möller och Fares Fares gäster, och förra veckan var det Mikael Tornving och Björn Granath. Den här veckan var det Björn Gustafsson och Dilba.
Jag såg verkligen fram emot att träffa Björn och när han kom så hälsade han artigt och så småpratade vi lite om att vi antagligen skulle jobba ihop igen, då han kommer vara med i "Poocs", en annan talkshow jag filmar (men mer om det en annan gång)



Kvällen gick jättebra, Özz var på G, och både Björn och Dilba var riktigt roliga. Mosebacke var till kvällen i ära fullproppat med små, kåta tonårstjejer. Det var fanimej snigelspår överallt.
Jag satt mittemot och brevid 7 tjejer på tunnelbanan hem och det enda dom gjorde va att prata om Björn, jämföra Björn med killar på deras skola, kolla på bilderna dom tagit på Björn, och ringa upp folk och berätta att dom hade sett Björn. Hehe, det var riktigt underhållande.



På tal om Björn, så tror jag att jag har sett Sveriges näste Björn Gustafsson ikväll, han heter Nicklas Perslow och är 14 år gammal, och han är Özz's praoeleve. För att vara 14 år så verkade han vara riktigt down-to-earth och han var extremt rolig. Jag ska filma honom på Norra Brunn imorgon och även köra en liten intervju, så kom ihåg var ni såg det först.....  NICKLAS PERSLOW, SVERIGES KOMIKER KUNG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0