En komiker filmar på Norra Brunn

Idag har det varit full rulle. Har hjälpt till att flyttat möbler som vi använde när vi filmade Poocs (jag lovar att det kommer en beskrivning på Poocs, snart, gå in på www.comedytv.se så länge och klicka på "Extra" så får man fram alla avsnitt vi filmat hitills).



Sen på kvällen bar det av till Norra Brunn med videokameran i högsta hugg. Jag hade lovat Nicklas Perslow att jag skulle filma hans fem minuter på Norra Brunn, samt även köra en kort intervju efter det hela.
Showen började med att Özz kom ut och värmde upp publiken men det var en hel del fulla pratkvarnar i publiken som vägrade hålla käft. Sen påade Özz stackars Nicklas, 14 år som kom ut till en halvt-om-halvt sugen publik. Själv tyckte jag Nicklas klarade sig bra, men han va missnöjd själv. Men det var inte riktigt samma publik som det var igår på Mosebacke.



Efter showen frågade Måns och Özz mig om jag ville följa med till Västerås imorgon och filma deras sista "Özz vs. Måns Standup Fight Night". Jag tackade självfallet ja och ska strax gå och lägga mig för att vara extra pigg och kry imorgon när dom kommer och hämtar upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0