En komiker i Västerås

Kl 3 bar det av mot Västerås
Özz Nûjen, Måns Möller, Nicklas Perslow och jag.
Vi stannade vid en liten vägkrog på E18 där Måns snällt nog bjöd på lunch.
Dom hade riktigt god porterstek på den där vägkrogen och den stekta potatisen var inte heller dum.
Måns fick syn på min mustasch-tatuering och gratulerade mig till den "roligaste tatueringen någonsin".



Lite över 5 var vi framme vid konserthuset i Västerås och showen började 7.
Vi filmade en kort, improviserad intervju med Özz och Nicklas där Özz intervjuade Nicklas, och sen kom även Måns in och tog över intervjun. (Allt kan ses på comedytv.se om några dagar.
Sen började showen...
riktigt bra publik och både Måns och Özz var på G, och jag filmade och försökte koncentrera mig på att inte skratta högt in i micken.



Efter showen var det mingel och sen åkte vi hem...
Jag tackade hjärtligt för att jag fick följa med och Måns sa att han skulle höra av sig ifall dom behövde hjälp med att filma inslag till "Extra Extra" som går på tv3 på lördagar 22:00, japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0