Big Ben Standup Klubb

Har inte skrivit här på länge eftersom det inte har hänt så mycket förrän idag. Jo, iofs så har jag filmat de två sista avsnitten av Özz Nûjen Talkshow på Mosebacke. Fick träffa Magnus Betnér som var laid back och inte alls så läskig som han ibland framstår i TV..

Idag filmade jag på Big Ben Standup Klubb, det var första gången jag var där. Det var tänkt att jag skulle enbart filma en komiker som heter Fredrik Lord men jag filmade hela kvällen för jag var rädd att nån skulle säga nått jävligt roligt ifall jag inte filmade. Det var många okända komiker där som jag filmade och som kommer dyka upp på comedytv.se inom en vecka, så håll utkik.

Big Ben Standup Klubb kör varje söndag med start kl 20:00 och insläpp 19:00. Gå av vid medborgarplatsen och österut på folkungagatan.  Gratis inträde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0