David på Stan: Stureplan

Igår efter jobbet (stod i gaderoben på Norra Brunn) så satt vi kvar ett tag och drack öl. Sen begav jag mig ut i sthlmsnatten med David och Behrad i hopp om att hitta massa roliga människor att intervjua till "David på Stan: Stureplan".
Men innan vi gjorde det så tog vi en öl på Spitfire, kl var då 01:00 ungefär.

Tre timmar senare kände vi att vi var färdiga med "David på Stan", det var kallt och hungern gjorde sig påmind.
Idag ska vi klippa allt vi filma igår, det blir väl två avsnitt kan jag tänka mig. Vi har 60 minuter att välja och vraka emellan.

Sen blir det förfest här hemma och sen förmodar jag att vi beger oss till RAW ikväll.
Tjo Flöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0