Först Lund och igår, Malmö

I tisdags var jag på Prick Prick i Lund och filmade Standup. Det är en liten klubb som Erik Börén driver.
Roligast var utan tvekan Anders Johansson känd från "Anders och Måns" och han påpeka flera gånger att han var alltså Anders, inte Måns. Sen körde han lite prop-komik som var hilarious! Om ni får chansen att se honom nån gång så ta den och spring!

Igår så befann jag mig på Oslipat i Malmö och där var det Kalle Lind som var utan tvekan bäst, han körde EN. LÅNG. rutin om hur han trodde Björn och Benny va och hur dom kom på alla deras musikaler. Det är svårt att beskriva men det var utan tvekan nått utav det roligaste jag sett på länge och han fick inte alls den responsen han borde fått från publiken.

Sen slumpade det sig som så att Marcus Johansson som var kvällens värd kom fram och frågade om jag hade lust att köra 5 minuter i andra akten. Fick senare reda på att det var Linn Edlund som hade tipsat om mig och tyckte att jag borde få uppträda, så tack Linn.

Det var mitt femte gig men inte mitt bästa. Nu skulle jag inte påstå att det var ett dåligt gig heller, men publiken kändes inte riktigt med mig hela vägen, ändå fick jag en hel del skratt och ett skämt jag prövade för första gången fick en man att banka som besatt i bordet framför honom.
Klipp och intervjuer kommer dyka upp på ComedyTV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0