House of Comedy...

Söndagar 20:00
Teater Replica
Hantverkargatan 78

Jag var där igår och körde 5 minuter, mitt tredje gig och utan tvekan det bästa, hitills har dom bara blivit bättre och bättre, väntar fortfarande på första bombningen.

Var med om min första "bollning" igår. David, Soran och jag satt hemma hos David och bollade skämt. Eller det var snarare David och Soran som bollade, jag satt mest och kolla på.
David hade skrivit nytt material kvällen till ära men han fick aldrig chansen att pröva det på publiken för av någon anledning spenderade han 5 minuter med att roasta olika människor i publiken.

Men innan dess så hade jag gått upp och som sagt kört 5 minuter. Jag var jävligt nervös när vi satt hemma hos David för jag kände mig så oförberedd, men nervositeten släppte ungefär 10 minuter innan jag gick upp på scenen.
Jag fick jättemånga trevliga komplimanger av publiken i pausen, en riktig ego-boost.

På tisdag uppträder jag på Komikaze (EGO) kl 20:00, be there or be square!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0