Imorgon på Komikaze...

Det ska bli kul att få köra 5-6 minuter på Komikaze imorgon
speciellt efter mitt dåliga gig på "Tiny Comedy" i torsdags.
Jag gick till Tiny Comedy för att sätta mig ner och kolla på standup men det visade sig att en komiker inte hade dykt upp så jag fick förfrågan om jag ville köra 5 minuter, och eftersom jag kvällen innan gjort ett bra gig i Malmö så tackade jag inte nej, vilket jag borde ha gjort.
Det var väl ingen bombning, men nästintill. Fick lite (betoning på lite) skratt på varje skämt så det är lungt.

Men som sagt så blir det nya tag imorgon på Komikaze.

Kommentarer
Postat av: agnes

lycka till!



jag mår braaa:) festa som 2006, det blir grejer det! miss you

2008-11-25 @ 19:09:18
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0