Komikaze - Restaurang Ego den 11/11

Igår så uppträdde jag på Komikaze, för första gången.
Dom hade en open-mic kväll som dom hade döpt om till "Open Ingella", lite fyndigt...
I "Open Ingella" så fick 13 rookies gå upp och köra 3 minuter, jag var självklart först ut men som tur var hade Kristoffer Appelquist värmt upp publiken innan.

Det gick inte riktigt lika bra som på House of Comedy, kanske va för att man hade en tidsbegränsning, och jag ville absolut inte behöva sluta mitt i ett skämt så jag sejfade och körde ca 2.5 minut.
Det var flera komiker som drog över och jag tycker det bara sabbar helhestintrycket.
Jag fick respons på det mesta jag sa och fick fina komplimanger efteråt, mer boost på självförtroendet...

Den 25:e kör jag på Komikaze igen, och då ska jag köra 5-6 minuter, dvs. typ allt material jag har, haha...


Kommentarer
Postat av: Hasse Brontén

Du var skitbra på Ego! Hellre för kort än för långt!

2008-11-15 @ 11:35:00
URL: http://hahahasse.blogs.com
Postat av: Petter

Tack Hasse, det värmer.

Jag var lite nervös och jag missade något skämt, men jag fick fina komplimanger av folk i publiken efteråt iaf.

2008-11-15 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0