Sammanfattning av dom senaste dagarna.

Kan börja med att nämna att det inte gick något vidare bra på Komikaze i tisdags, jag kom av mig och glömde bort typ 3 minuter material och var för envis för att plocka upp fusklapp, och eftersom det inte gick bra så besluta jag mig för att det var lika bra att avsluta. Men jag tröstade mig med att Fredrik Andersson var den enda komikern som fick skratt den kvällen så det var inte mitt fel, haha.

På söndag är det "House of Comedy" och sen är det semifinal i "BungyComedy" på måndag.

I onsdags jobbade jag på Norra Brunn. Johan Uddenberg konfa:de kvällen och Marika Carlsson och Adde Malmberg var dom andra två komikerna.
Johan hade det tufft i början men vann över publiken i slutet av sin första akt, sen när han gick upp igen i andra akten så var han riktigt bra.

Efter jobbet var jag på väg hem för att sova och precis när jag ska gå ner i t-banestationen på odenplan så möter jag Soran som var på väg till Retro för att möta David, så jag hängde på. På Retro träffade två homosexuella killar som var jävligt roliga, den ene visade sig också vara en semifinalist i "BungyComedy", vilket gjorde mig nervös eftersom jag hade suttit och asgarvat åt hans jargong och roliga observationer. Så nu ska jag se till att vara förberedd på måndag, mejsla ut skämten lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0