En komiker dammar av bloggen...

Nu va det verkligen ett tag sen jag skrev här.
Hade tänkt att skriva ett långt inlägg för några veckor sedan då vi hade filmat 3 avsnitt av Poocs, men glömde bort det totalt. Vi hade iaf Claudia Galli, Soran Ismail och Henrik Schyffert som gäster, första avsnittet länkar jag till längst ner.

Annars rullar allt på som vanligt. Den stora skillnaden är väl att jag har fått en fin MacBook av ComedyTV, tackar tackar. Så nu kan jag sitta hemma och redigera, vilket underlättar nått så fruktansvärt mycket och jag tror det även har märkts på sidan. Vi börjar bli bättre på att få upp nya klipp med kortare intervaller.

Har inte "gigat" nått sen sist. Nästa gång blir 11/11, då jag gör debut på Komikaze, dom ska ha nån sorts "open mike"-kväll, fast dom kallar det "open ingella". Det ska bli riktigt kul.
Dom senaste dagarna har varit väldigt produktiva på skämt-fronten, har klämt ur mig en hel del roliga one-liners som jag tror kan bli riktigt bra om jag bara byter ut några ord och tränar på uppläggen.
Jag ska också försöka få en tid på Big Ben och be nån att filma med ComedyTV's kamera så att jag kan dyka upp på sidan snart.

Nu ska jag kolla på Lilla Landet Lagom, (Kristoffer Appelquist ftw)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0