En kväll på stan.

Efter att ha spenderat majoriteten av kvällen framför "LEGO Batman"-spelet så beslutade jag mig för att åka till Norra Brunn och hämta min dator som stod där.
Jag var ganska seg och ville bara hem men hamnade på sidospår. Gick till nån pub på kungsgatan med David, vi skulle bara ta en öl. Sen ringer Soran och säger att dom (Turnén 2008-gänget) ska till Village. Så vi hänger på dit. Jag är nära på att inte få komma in eftersom vakten tyckte jag såg full ut, men med lite hjälp så kom jag till slut in. 

Helt slut i benen idag för vi dansade verkligen hela kvällen, jag var nog 17-18 sist jag dansade en hel kväll.
Sen minns jag vagt en taxi som förde mig hem till Fridhemsplan.

Såg att det togs vimmelbilder på Village igår och jag hamnade på en brevid Thea och David. Jag heter Soran Ismail på kortet, och det var Davids lilla skämt,  
Jag vill inte att folk ska tro att jag går runt och kallar mig själv för Soran Ismail och säger "sett mig i parlamentet?" för att få knulla...  för det får man inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0