Fridays, Bio, Spyan och Sture

Igår hade jag inga planer alls på att dricka öl. Min mage hade protesterat hela dagen och till och med när jag åt dagens första måltid 20:30 på kvällen så var jag ändå inte riktigt sugen, kände mig bara tvungen att äta nått.
Vi åt på Fridays innan jag och David stack på bio, "Låt den rätte komma in". Rekommenderar den starkt till alla. Det var knappast en typisk vampyr-film och det är det svenska, lugna filmandet som skapar stämningen. Jag drog faktiskt ner kepsen över ögonen ett fåtal gånger.

Sen begav vi oss till Spy Bar för Davids kompis Branne skulle köra standup där. Det låter helt absurt, och det var det också. För det första så var Branne ganska redig i gasen när han gick upp, för det andra så var inte publik ett dugg sugna på standup. David filmade det hela och förhoppningsvis dyker klippet upp på hans blogg snart
http://daviddruid.blogspot.com

David ville gå och hälsa på Soran som va på Sturegallerian, så vi tog en öl där, sen begav vi oss hem.

Just det, höll på att glömma, på väg till biografen stötte vi på munspels-mannen. Ni vet, han som röjjer på plattan alt. drottninggatan. HAN ÄR TYSK! Hade ingen aning. Munspels-mannen och David kom bra överens iaf, på bilderna har dom ett långt snack om övervakningskamerorna på 7eleven.




Kommentarer
Postat av: David Druid

HAHA! Gillar bilderna. Men jag trodde du filmade.





2008-10-31 @ 17:40:40
URL: http://www.daviddruid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0