Igår

Igår var jag en snabb sväng på Norra Brunn och filmade Johan Rheborg. Han körde lite nya grejer om Sterling som jag inte hade hört förut, kanske är därför man kallar det nytt material.
Efter det så stack jag hem och tankade in det på datorn och skulle nyss skicka det till honom när jag märkte att filen låg på 2.8gb så jag blir tvungen att springa ner och köpa en dvd-skiva och bränna ut skiten...

Efter att jag hade tankat klart så bunkrade jag upp med glass och film. Ben & Jerrys "Half Baked" (nån ny smak) och filmen "Kiss Kiss Bang Bang" med Robert Downey Jr. och Val Kilmer. Somnade i soffan efter en kvart eller så och vaknade av att nån skrek i trappuppgången. Då gick jag och la mig i min säng istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0