Stockholm

Idag har jag sett Kenza på stan. Har ingen aning om vem människan är men mitt sällskap var noga med att poängtera det, två gånger.
Annars hade jag en betydligt koolare kändis-spottning i måndags på East då jag såg Zach Braff från Scrubs (EAAAAAGLE!!!) sitta med två kompisar.
Borde nästan ha sagt nått, fast han har nog hört allt redan.

Ikväll är det Norra Brunn som gäller, och vilken kväll det kommer bli... Tobias Persson, Soran och Johan Glans.
Tobias behöver bara stå på scenen och säga "sushi" eller "fish and chips" så skrattar jag.
Soran ska bli kul och se om han har utvecklat det materialet jag såg honom köra på Boulevard för någon månad sen.
Johan Glans är Johan Glans.... end of story.

På fredag/lördag avslutas Özz Nûjens Klubb-turné på Norra Brunn och jag kan tänka mig att det blir en hel del festande efter lördagens gig. Kom dit, skratta, festa, gå hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0