*blååååååååååås*

(dammar av bloggen)

Det var ett tag sedan jag skrev här, det beror mest på att jag har befunnit mig i Skara över sommaren. Det är inte så att jag inte har haft något att blogga om, men inget standup-relaterat hände under mina två och en halv månad i Skara.

Men igår flyttade jag hem Stockholm igen och här kommer jag befinna mig iaf ett och ett halvt år, för på måndag börjar jag plugga på Medieskolan, kursen heter Cross Media Producer där man lär sig om "utvecklingen där TV och Internet möts.". Det kommer bli bra.

Men innan dess så är det Norra Brunns årliga standupfestival. Den började igår och jag drog med mig David dit för att kolla om det var något att ha. Det var i pricip fullt när vi kom dit 20:15 och det var fullt en kvart senare, vilket är ett bevis på att gratis är godast. 
På scenen sågs bl.a. Isak Jansson, Sandra Ilar, Aron Flam och Johan Uddenberg.
Isak och Sandra hade mycket som jag inte hade hört förut och jag blev extremt positivt överraskad över kvalitén på deras material. Aron är Aron och kommer alltid vara en utav mina absoluta favoriter ända sedan jag såg honom första gången på Komikaze för lite mer än ett år sedan.
Johan Uddenberg fortsätter också imponera, han har verkligen hittat sin nisch.

Ikväll på Brunnen är det bl.a. Fredrik Andersson, David Druid och Hannes Hervieu... det kommer bli en grym kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0