Första dagen avklarad.

Har precis vaknat efter gårdagens spektakel.
Vi satte oss i Özz's bil runt ett tiden igår och åkte från Sthlm till Hässleholm, det tar lite mer än 5 timmar men det gick bra (läs: jag överlevde)
David var på sitt bästa vitshumör och måltavlan under bilfärden var Arons ursprung, något säger mig dock att Aron kommer ge igen under turnén.

F.ö. så var det en väldigt lyckad turnépremiär. Vi var alla lite skeptiska till stämningen i publiken i början men Özz gjorde ett toppenjobb som uppvärmare, jävligt imponerande att se honom köra sin grej. Efter honom kom Ola upp. Ola har nog gängets mest lättillgängliga material, dvs. du behöver varken vara ung eller gammal för att relatera till det han säger, och det är ett stort plus. 
Sen var det Davids tur att gå upp och även han gjorde ett lysande jobb. Det är sjukt att efter ha sett David uppträda så kan jag fortfarande skratta åt vissa saker som han kör. Thats f*cking natural talent!
Precis innan Aron gick upp så gick Özz upp och frågade publiken om man kan skämta om allt, och det verkade som att publiken höll med honom, vilket var ett perfekt sätt att lägga grunden för Aron som fick skratt genom att bra säga "Hej" lite melankoliskt som bara Aron kan. Sen körde han på och fick grym respons, vissa skruvade på sig men jag såg allt att även dom "skruva-på-huvudet"-typerna skrattade åt ganska så grova grejer senare under Arons set.

Här kommer första klippet ur Turné-bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0