Linköping

I lördags åkte jag till min syster i Linköping och det är där jag fortfarande befinner mig denna strålande måndag.
Hade egentligen tänkt att åka hem idag men eftersom jag inte har Kanal 5 så stannar jag en natt till för att kunna titta på RAW ikväll.

Har precis kommit hem från "Busfabriken", en stor lekplats i Linköping, med bollhav, studsmattor och massa tunnlar att kravla runt i. Åkte dit med min mor, syster och mina två syskonbarn.

Imorgon blir det Komikaze, ser fram emot att se två komiker som jag inte sett på länge. Robert Larsson som körde nere i Malmö samtidigt som mig, han är ung och rolig, samt Marja Nyberg som kom tvåa (eller trea) i BungyComedy förra säsongen, alltså samma säsong som jag var med i.

lämnar er med ett underbart klipp från youtube, en unge har varit hos tandläkaren och har nu fått "bi-effekter" av medicinen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0