Produktiv dag.

Idag blev jag väckt tre gånger av folk som ringde, först halv 10, sen kl 10 och sist kvart över 10. 
Sista samtalet var David som jag hade bett ringa när han vaknade, och p.g.a. hans jetlag så vaknade han betydligt tidigare än vad jag hade förväntat mig.

Vi bestämde att jag skulle komma hem till honom och prata om framtiden (dvs. Davids framtida New York-resa i sommar). 

När jag kom dit så körde vi den obligatoriska "titta på roliga youtube-klipp". Hehe, vi satt bredvid varandra i soffan med varsin MacBook i knät och turades om att visa klipp.

Jag antar att vi blev inspirerade för vi började så småningom prata om olika sketcher man skulle kunna filma och så spånade vi fram en riktigt rolig sketch (hoppas vi). Sen ringde David runt lite för att kolla vilka som kunde tänka sig att vara med. Hitills har vi Soran, Özz, Fredrik Andersson och Björn, men vi hoppas på att få lite fler. 

Vi hann filma Björns del av sketchen idag och det blev väldigt roligt. 
Ska bli kul att klippa ihop allt när vi har filmat färdigt.

Kommentarer
Postat av: LN

Kan du inte lägga in fler av dem sketcherna på din blogg??? den med Soran var sjukt rolig ;D

2009-03-10 @ 21:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0