Ang. "Min första recension"

Det är flera komikerkollegor (första gången jag använder det ordet) som har kommit fram, lutat på huvudet och sagt "jag läste recensionen, bry dig inte om det".

Mitt inlägg om recensionen kan nog uppfattas som argt och bittert men när jag skrev det inlägget så hade jag precis fått reda på om recensionen och jag var även smått onykter.

Jag är inte på något sätt sur eller bitter. Faktumet är att fast hon sågade mig (rejält) så sågade hon även Özz, Aron och Ola vilket borde vara ett bevis på att Dalademokraten inte skickade den mest standup-vänliga journalisten till Harry's.
I recensionen skriver Emma Galuschin att Ola enbart har ett bra skämt under kvällen, vilket knappast stämmer, Ola hade flera skämt som majoriteten av Falun-publiken skratta högt åt. Det har jag bevis på eftersom jag filmade hela kvällen.
Jag filmade även mitt egna gig från Falun och det är synd att säga att det är ett dåligt gig.
Jag ska lägga upp det på youtube så får folk avgöra själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0