Falun igår och Örebro idag...

Sitter på Davids rum på Clarion Hotel (fint ska det va) i Örebro. Han har dator, det har inte jag, och det är nog enda anledningen till att jag umgås med honom.

Igår så var det en något äldre publik än vad jag är van vid som bänkade sig på Harry's i Falun. Det gjorde mig orolig och likaså David. Anledningen till att jag var orolig var för att jag fick 6 minuter på scenen igår och jag tänkte pröva lite nya grejer.
Medans dom andra stod på scenen så tittade jag mest på publiken och även om dem inte var den mest högljudda publiken så verkade det ändå som att dom var med på noterna. Många skrattade fast dom flesta satt mest och log.
När jag skulle upp på scenen så på:ade Özz mig riktigt bra och första skämtet satt klockrent och då försvann alla nervositet.
Jag tittade på mitt eget gig på kameran innan jag gick och lade mig igår och märkte att min scen-personlighet har verkligen utvecklats sedan första gången då jag stod och försökte vara dead-pan i ansiktet och leverera grova one-liners. Jag ska lägga upp mitt första gig och mitt senaste gig så fort jag kommer åt en mac med Final Cut.

Ikväll är det ännu ett Harry's gig, fast i Örebro som sagt. Vi var där förut idag och en kille som jobbar där sa att det är fullt i matsalen och att dom har aldrig fått så mycket telfonsamtal som inför ikväll så vi hoppas på att det blir fullt (ca 250 pers). 
Kvällen kommer avslutas på typiskt turné-manér fast med en twist. Vi kommer festa (skräll) tillsammans med ett gäng tjejer som Aron Flam känner, ja jag vet att det låter otroligt, han är inte bara populär i bögkulturen, han har tydligen tjejkompisar också.

Nu måste jag avsluta för David vill ha tillbaka sin dator.... tjo och tjim
 Aron Flam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0