Falun och Örebro

Imorgon åker vi (Özz, David, Ola, Aron och jag) till Falun för att uppträda på Norrare Comedy. Jag ska både filma och köra 5-6 minuter av hederlig standup, haha.
Har planer på att pröva lite nya grejer imorgon så vi får se hur det går med det.

Sen på torsdag så är det Örebro som gäller.
Jag vet inget om Örebro, därför säger jag inget om Örebro.

Ikväll vet jag inte vad det blir, komikaze, vänner eller tvätta kläder...  jag har nämligen spenderat dom två senaste dagarna på Norra Brunn för att tvätta kläder eftersom våran tvättstuga på Frippan (Fridhemsplan, häng med i tugget) är alltid uppbokad!
Men igår så blev det inte av för att det var andra som tvätta och idag funkade inte varken tvättmaskinen eller torktumlaren.
Jag får komma på någon nödlösning.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan tipsa om en väldigt stor korvfabrik som ligger i Örebro, Lithells! Där finns även en korvoutlet, så ni behöver inte åka hungriga därifrån...

2009-03-18 @ 12:39:02
URL: http://annaswane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0