Min första recension...

Tydligen så befann sig en tjej vid namn Emma Galuschin (jag skriver hennes namn i hopp om att hon är en sån där som googlar sitt namn och hamnar här) i publiken när turnén befann sig i Falun.
Emma Galuschin är en djupdykande journalist åt den respektabla tidningen Dalademokraten och att hon har ödslat dyrbar tid på att recensera våran kväll på Harry's gör mig röd om kinderna.
http://www.dalademokraten.se/Templates/pages/news.aspx?id=61731&epslanguage=sv

"Özz har även med sig en överraskning till Falun, komikern Petter Bristad. Om man nu kan kalla honom komiker. Han säger inte många roliga saker under den korta tid han får stå på scenen. Özz kunde helt enkelt glömt att ta med honom till Falun. "

Till Emma Galuschins försvar så stod faktiskt inte mitt namn med på någon affisch så det är fullt förståeligt att hon kan missuppfatta mitt efternamn. Det är flera som har trott att jag säger Bristad när jag egentligen säger Bristav.

Jag önskar Emma all lycka med att få ut pinnen ur röven...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0