Oslipat

sitter på Özz's rum med en sovande kurd bakom mig.
jag har ingen egen dator med mig så jag måste smyga runt och låna andras.

igår blev en lyckad kväll på Oslipat, Fritte och Marcus är ju bara för sköna och trevliga.
Ola blir återigen kvällens crowdpleaser  men både David och Aron gjorde bra ifrån sig.
Özz var skicklig och snabb som konfa men när han sen skulle köra själv så va publiken aningen trötta.

Idag tänkte jag gå runt i Malmö en sväng och bara vara... men jag måste ladda mobilen så att jag kan lyssna på musik.
Eller snarare på min ljudbok "The Zombie Survival Guide" som lär en allt man behöver veta när jorden går under och dom levande döda börjar ta över.

Nu har han börjat snarka här bakom mig också.... nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0