Systerobror

Özz frågade mig redan i måndags om jag ville köra på Systerobror ikväll och jag sa att det gjorde jag gärna, så länge jag kunde få ledigt från Norra Brunn.
Hela morgonen och eftermiddagen spenderade jag genom att leta efter någon som kunde hoppa in i gaderoben istället för mig, but no such luck.
Så jag ringde till Behrad som hade sagt att han skulle hoppa in ifall jag inte kunde och sa att han skulle ringa Özz och säga att han kommer istället för mig.

När jag väl kommer till brunnen så har Peppe fixat en ersättare åt mig som kan ta gaderoben, så jag ringer Behrad direkt och berättar situationen och jag hör att han blir lite besviken men han har kört på Systerobror förut, det har aldrig jag.

Schemat för kvällen var lite rörigt, men så här såg det ut;

Christopher Linell (Värd)
Özz Nûjen (Konfa)
Ola Söderholm
Özz Nûjen (Konfa)
David Druid
Christopher Linell (berättar att det är paus)
Paus
Christopher Linell (Värd)
Özz Nûjen (Konfa)
Petter Bristav
Özz Nûjen (Konfa)
Aron Flam
Özz Nûjen (Standup)
Christopher Linell (Värd)

Jag var beredd på att få köra 10 minuter (som igår) men Özz sa "hellre fem än tio minuter". Så istället för att ta bort hälften av grejerna så tog jag bort 2-3 st och sen speeda upp resten vilket gjorde att det blev väldigt tight och jag fick t.o.m. in några improviserade grejer om en tjej längst fram.
Det var nog ett utav mina bästa gig och nu är jag snart uppe i 30st. 

Tack till Özz, Peppe och Behrad för att ni gjorde så att jag fick en väldigt rolig kväll.

Imorgon blir det som sagt Rubys i Göteborg och jag hoppas på att få klämma in en eller två extra minuter...

Kommentarer
Postat av: Stalkern

Använde du din nya öppning som du fått från DD? =)

2009-03-08 @ 08:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0