Turnén drar till Malmö igen...


Sitter just nu på ett SJ-tåg påväg till Malmö. Förut satt jag i den "tysta avdelningen" i andra klass och fick en mild utskällningen då min mobil ringde. Jag begav mig då till första klass där Özz, Aron, Ola och David befinner sig.
Det är roast-stämning här, Özz har inget land, David är "tjock", Aron är jude och Ola är Ola. Alla är på alla och jag håller låg profil för att slippa bli påhoppad.

Ikväll är det Oslipat i Malmö som gäller och imorgon befinner vi oss i Lund på klubben Prick Prick.
Jag har uppträtt på Oslipat en gång förut och hoppas att få köra på Prick Prick den här vändan, det är ju inte varje dag man är i Lund.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0