Uppsala.

Igår begav sig "Özz Nûjens Klubb-turné" till Uppsala och vilken kväll det blev!
Det stod klart redan i fredags att jag skulle få köra några minuter på klubben "Standup Downstairs" på Kalmar Nation i Uppsala. Några minuter blev ca 10 minuter.
Ordningen för kvällen var Aron, Jag, David paus Ola sist Özz.

Jag gick upp till nån Håkan Hellström-låt och blev piggare så fort jag tog grepp om microfonen. 
Det började knappast bra, jag stakade mig på setupen och kände "faaaaaaaan", men punchen gick hem som tur var.
Jag hade tänkt att köra en ny grej med en tidningsartikel men bangade ur i sista sekunden.
Det jag var mest nöjd med att jag kom ihåg hela 10 minuter utan att kolla på fusklapp eller behöva särskilt mycket betänketid för att minnas vad jag skulle fortsätta med. Än så länge har jag ingen direkt röd tråd så det blir lätt att man glömmer vissa grejer. 

All in all så var det ett bra gig. Ser fram emot att köra på Rubys imorgon i GBG! Ska bli så jävla kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0