Big Ben

utsidan
Gjorde ett bra gig på Big Ben ikväll, och fick fint beröm av kollegor efteråt så jag var nöjd som fisken.

Det var f.ö. en väldigt bra kväll på BB måste jag säga. Dominik Henzel var konfa och skötte det med bravur. Sen älskar jag också att Tomas (som sköter klubben varannan vecka) har lite färre komiker och ger dom lite mindre tid vilket resulterar in korta men intensiva kvällar. 
Fick också chansen att se Al Pitcher från Nya Zealand för första gången. Han var riktigt duktig på att snacka med publiken, grym på att improvisera.

utlänningar eller utbölingar
Martin Lagos och Behrad Rouzbeh uppträdde 


Klubbvärden Tomas Bonderud och kvällens konfa Dominik Henzel


Fredrik Andersson kom dit och stöttade och Anders Celin uppträdde


Kvällens headliner, Al Pitcher. Jag borde ha gått fram och tagit en bättre bild men man vill ju inte framstå som nån stalker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0