Blandade känslor...

Om lite mer än en vecka så lämnar jag Stockholm. Inte för gott utan bara över sommaren.
Ska bo hos mina föräldrar i Skara och sommarjobba på Scan, ska ju plugga i höst och kommer då behöva alla pengar jag kan få.

Förra helgen var det Kullenfestivalen i Skara och jag var där och hälsade på. Det blev en riktigt trevlig kväll med massor av musik, goda vänners sällskap (syftar då på olika öl-sorter).

Dagen efter kom jag fram till att det är mycket skönare att vara bakfull i Skara än i Stockholm. Hos mina föräldrar i Skara är kylen och frysen alltid fylld med godsaker och mår man riktigt dåligt så åker man ner och tar en pizza på Viktoria och diskuterar gårdagens händelser.

Så det är med blandade känslor jag beger mig till Skara nästa vecka. Tråkigt att lämna Sthlm, men jag ser nästan fram emot en sommar av jobb, tv-spel och bad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0