Mycket på gång...

Idag har jag städat mitt rum eftersom min syster och hennes pojkvän kommer upp på fredag
och ska bo här över helgen, tyvärr så är jag inte här eftersom jag åker till Skara imorgon.
Det är nämligen kullenfestivalen och jag har inte varit där sen jag tog studenten så jag kände att nu är det dags!

Just nu försöker jag få tag på Nour El Refai, hon ska nämligen uppträda på Systerobror ikväll och jag ska dit och filma men jag skulle också vilja göra en kort intervju med henne och då kan det vara bra att kolla med henne på förhand. 

Jag var på Boulevardteatern i måndags och tackade nej till att uppträda, för jag fick förfrågan 5 min innan start och jag kände mig inte taggad. Jag borde ha tackat "ja" eftersom istället så gick Özz upp och spenderade mina 5 minuter med att berätta publiken om att jag var för feg och att jag satt i bak och grät. Sen upprepade han mitt namn om och om igen tills publiken kunde det utantill och sa att nästa gång dom såg mitt namn så skulle dom minnas tillbaka till den här kvällen då jag satt och grät.
Haha

På tal om standup så har jag en hel del gig nu i maj.
15/5 Kullenfestivalen - Jag ska bara påa ett band men jag kommer försöka vara rolig samtidig
19/5 Speakeasy i Sthlm - Liten och mysig klubb. Kommer pröva mycket nytt den kvällen
23/5 C.O.C.K. @ Grodan - Standuptävling där man har chans att vinna pengar, jag gissar på att Jonatan Unge vinner
24/5 Big Ben - Det var längesen jag var där och jag har tänkt pröva en hel del nya grejer.
28/5 Blonde Swedish Amateur Comedy Club - Ny klubb där jag kommer pröva nytt inför....
29/5 Norra Brunn - Första fredagen efter löning och Magnus Betnér som headliner, taket kommer att lyfta!
30/5 Skrattstock - Ska bli riktigt kul att få uppträda för en sån stor publik och jag har lite roliga grejer planerade.

31/5 flyttar jag hem till Skara över sommaren.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0