Roligaste veckan på väldigt länge...

Ikväll sätter det igång. Den roligaste veckan på länge.


Det första som händer är att jag ska gå på förhandspremiären av en film som heter "The Hangover". Har sett fram emot den ända sedan jag såg att min favoritkomiker Zach Galifianakis är med i den. David såg den igår och sa att den var bra i sin genre. 


Direkt efter filmen så sticker jag till Soap Bar för att uppträda på Blonde Swedish Amateur Comedy Club, en nystartad klubb men Joakim Thörn som konfa. Uppträder gör också: Mathias Heldevik, Jan Christensen, Emma Wessleus, Anders Sparring, Ola Söderholm, Christoffer Linnell och Erik Börén. Så det kommer nog bli en toppenkväll.



Fredagen blir inte sämre då jag ska få äran att uppträda på Norra Brunn tillsammans med tre mycket bra komiker. Fredrik Andersson, Erik Börén och jag själv kommer troligtvis att dela på första akten och i andra kommer mannen, myten, legenden, Magnus Betnér. Matsalen har varit fullbokad länge och jag kan tänka mig att det kommer bli fullt i baren eftersom det är första löningshelgen och Betnér som headliner.


Men det är nog lördagen jag ser fram emot mest. Det kommer vara en dag med många "första". Det är första gången jag uppträder på Skrattstock, samtidigt är det första gången jag överhuvudtaget är på Skrattstock. Det kommer vara massvis med komiker där och jag ska uppträda i 17.00 - 18.00-blocket tillsammans med Özz, David, Ola och Aron. Sen är det första gången jag har två gig samma kväll, för efter Skrattstock ska jag återigen inta scenen på Norra Brunn med samma lineup som på fredagen.

Det kommer som sagt bli tre underbara dagar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud va kul du kommer ha det

Lycka till, eller break a leg som man säger, hihi

2009-05-28 @ 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0