Tjolahopp.

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Vi kör en snabb genomgång.
Förra veckan gjorde jag två dåliga gig och ett bra.

Första va på Komikaze på onsdagen. Fick en jättefin påa av Henrik Elmér som gjorde mig glad. Men det var typ 20 pers i publiken (komiker inte inräknade) och dom som hade varit innan mig hade haft det tufft vilket gjorde mig nervös.

På torsdagen uppträdde jag på en ny klubb som heter Golden Circle. Jag var första komikern upp efter konfan och jag leverade inte. Av nån anledningen valde jag att byta ut puncher på vissa rutiner som inte funkade alls (tack Dominik för att du sa till mig efteråt). Men klubbvärden Marcus Palm gav mig iaf godkänt.

För exakt en vecka sedan så var jag konfa på Big Ben för första gången och fick min revansch för den gångna veckan. Jag hade skitkul på scenen och publiken verkade också ha uppskattat det. F.ö. så var det en riktigt hög kvalité på Big Ben i söndags vilket underlättade mitt jobb. Yannis Pappas från USA kom förbi och var lysande.

Den här veckan hade jag bara ett gig och det var i fredags på Norra Brunn tillsammans med Lennie Norman, Elina Du Rietz, Hasse Brontén och Sven Brundin. Sven öppnade kvällen och gjorde ett grymt jobb, det var krattat och klart när jag gick upp efter honom och körde 5-6 minuter. Det var skönt att publiken var med på noterna, och jag tror det märktes på mig att jag blev mer och mer avslappnad. Har inte haft så kul på scenen på väldigt länge, det var precis vad jag behövde.

Ikväll är det FIFA 10-turnering hemma hos Coffe och Hampus, jag ska spela skiten ur dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0