El Mundo ikväll...

Nyss hemkommen från El Mundo, en klubb på Södermalm som är inne på sin fjärde eller femte vecka. När jag kom dit vid kvart i åtta möttes jag en halvtom (eller halvfull men jag kände mig negativ) lokal. Men när showen startade 20.05 så fanns det inte mycket plats kvar.

Det som följde var en kavalkad av underbara komiker. Marja Nyberg har jag nog inte sett sedan vi var med i BungyComedy-finalen förra året och det var riktigt kul att se Patrik Larsson på en lite klubb.

Stor eloge till publiken som var med redan från början, och skrattade hela kvällen.
Även stort tack till Anders Sparring och Henrik Blomqvist som har klubben.

Kommentarer
Postat av: Anders Sparring

Och tack till dig som lockade fram min kvälls största garv.

2009-09-15 @ 11:03:53
URL: http://anderssparring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0