BIG BEN COMEDY, MOTHERFUCKERS!



Skrattfest på Big Ben igårkväll.
Gick dit med siktet inställt på att enbart köra helt nytt material, men fegade ur i sista sekunden och blandade nytt och gammalt. Jag hade blivit tilldelad 6 minuter med jag glömde bort en lång rutin så jag stod nog på scenen endast 4.5 minuter, men det var 4.5 minuter i himmelriket. Har nog aldrig känt mig så trygg och avslappnad på scenen förut.

Fick se Niklas Larsson uppträda för första gången på ca 2 år vilket var kul eftersom han var fruktansvärt bra.

Efteråt dracks det öl med Aron, David, Martin, Isak, Jonas, Behrad och Emma.
Enda besvikelsen igår var att Jörgen Lötgård var tvungen att åka hem tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0