SUP, Lund & Malmö

I tisdags körde vi "SUP - Stand Up Pub" för andra gången. Jag var lite orolig att det skulle komma dåligt med folk eftersom affischeringen kom upp två skoldagar innan själva showen och även om det inte var fullsatt så var det ändå 280 pers i publiken.
Kvällens komiker var Behrad Rouzbeh (som hoppade in istället för Emma Wessleus), Henrik Blomkvist, Sandra Ilar, Ola Söderholm och Kodjo Akolor. Jag har bara positiva grejer att säga om alla fem men det som stod ut den här kvällen var Ola's "pokerface" och Kodjos publiksnack.
En fantastisk kväll på lärarhögskolan och nästa månad blir inte sämre.

Igår åkte jag ner till Skåne för att filma Betnér i både Lund (igår) och Malmö (idag). Just nu ligger jag på mitt hotellrum i centrala Malmö efter att ha ätit ännu en underbar hotellfrukost bestående av
1. två mackor med ost, skinka och gurka
2. massvis med vattenmelon
3. ett glas äppeljuice och ett glas apelsinjuice
4. en stor tallrik med "scrambled eggs", bacon och prinskorvar.

Eftersom jag har 10 timmar att döda i Malmö innan Magnus' föreställning ska jag försöka hitta en snygg skjorta att ha på mig ikväll då vi ska gå ut och äta middag efter att Magnus är klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0