Super-Week: Dag 4

Standup på Systerobror har funnits en längre tid och efter mycket slit från Mackan Palm så blev det en riktigt bra standup-klubb. Nu har Systerobror gjort sig av med honom och freestylar klubben själva.
Jag uppträdde tillsammans med Mårten och Thomas Järvheden.
Mårten berättade innan att han har det alltid tufft på Systerobror för att publiken ger dig inget gratis, du får aldrig chansen att bygga upp en bra stämning för efter varje rutin så nollställer sig publiken och du måste börja om från början igen.
Jag kan absolut hålla med honom även om det inte påverkar mig riktigt eftersom mina "rutiner" är såpass korta att det kan omöjligt bli en våg att rida på.

Giget var det tråkigaste under Super-Week. Det gick inte dåligt, men jag hade ingen feeling varken före eller efteråt. Jag hade fått 5 minuter men gick nog av strax efter 3 minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0