"Gingers do have souls!!"

Min dygnsrytm är helt åt helvete så istället för att sova så ligger jag uppe och kollar youtube (as usual). Jag vet inte hur det gick till men på något sätt lyckades jag missa "Ginger Kid"-sensationen förra veckan, men nu är jag fast. Först mina Conan O'brien-obsession och nu det här.
Jag verkar ha en omedveten fascination för rödhåriga som bäst kan liknas med Kalle Linds beundran av män med skägg.

Tydligen så har killen nyligen sett South Park-avsnittet "Ginger Kids" som sändes för lite mer än 4 år sedan och beslutade sig för att han var less på allt skitsnack om gingers, dvs. rödhåriga.


Och som säkert alla förutspådde så skulle "Ginger Kid" göras till åtlöje av hela den internationella webben.
(F.ö. så är ReverendBurn min nya idol, även om han inte har några byxor på sig.)


Men "Ginger Kid" slog tillbaka.


Min magkänsla säger att det här kommer inte sluta lyckligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0