Offside Bar i Solna

Gjorde mitt första gig för året i onsdags och jag hoppas inte att det kommer sätta stämningen för hela 2010.
Jag blev påad som andra komikern för kvällen med följande ord "Nästa komiker får ligga med massvis med brudar eftersom han är så rolig". 
När jag kom upp på scenen så försökte jag komma på något kul att säga om just den påan men jag blev mest ställd och det drog ner tempot som fan.

Vårsäsongen ser ändå godartad ut. 

Januari
13/1 Solna Comedy
24/1 Konfa Big Ben
28/1 Laugh at the Liffey
30/1 Norra Brunn

Februari
2/2 Konfa SUP Stand Up Pub
7/2 Big Ben
11/2 Tiny Comedy
12/2 Norrare Comedy i Falun
16/2 Kafé Klavér Komedy
22/2 El Mundo
28/2 Big Ben

Mars
2/3 Konfa SUP Stand Up Pub
10/3 Solna Comedy
16/3 Komikaze
19/3 Stockholm Live: PURE Comedy
21/3 Big Ben
25/3 Laugh at the Liffey
27/3 VINKA i Vingåker

April
4/4 Big Ben
6/4 Konfa SUP Stand Up Pub
7/4 GASTA i Gävle
27/4 Komikaze

Sen får jag förhoppningsvis tider på Norra Brunn och Boulevardteatern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0