Söndag

"Drömmen om Herrön" är Killinggängets senaste alster, men efter att ha sett den igår så måste jag säga att jag var varken imponerad eller besviken. Den var rolig och seriös, men samtidigt långtråkig och flamsig.
Men Rheborg var fantastisk i rollen... som sig själv.

Efter det var jag konfa på Big Ben, det var en riktigt bra lineup, enda besvikelsen var att Jonatan Unge ställde in eftersom han är toffel en väldigt upptagen man.

Konfandet då? Jo, det gick som på räls i första akten, improviserade lite med en tjej längst fram som fick ta mycket skit under kvällen och kände mig betydligt tryggare som konfa än vad jag gjort tidigare.
I andra akten var det 2-3st komiker som drog över på tiden vilket ledde till att jag fick snabbt påa nästa komiker istället för att köra lite mer publiksnack som jag hade planerat.

Bäst under kvällen var antingen Jonas Ljung, Johannes Finnlaugsson eller Mårten Klingberg, tre komiker som jag inte sett tidigare och jag blev positivt överraskad.
Kvällen avslutades med två öl innan det var dags att bege sig hemmåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0