Zombie-Måndag

Imorse när jag åkte till skolan kände jag mig som en riktig Måndags-Zombie
och det blev inte bättre när jag fick reda på att min klass var lediga idag.
Det hade ju någon kunnat berätta för mig så att jag slapp åka hela vägen till värtahamnen och sen tillbaka, kl 10 på morgonen. Men det var ändå tur i oturen för jag hade nog troligtvis sovit bort hela måndagen annars. Nu hade jag helt plötsligt hur mycket tid som helst, så mycket att jag inte visste vad jag skulle göra med all tid.

Som tur var så kom David förbi och spelade Resident Evil 5 med mig, troligtvis världens bästa Zombie-spel. Det är kul, men påfrestande att spela tillsammans med David eftersom han är så extremt rädd. För att kunna spela så måste alla lampor i rummet vara tända. Detta är anledningen till varför David alltid får vara tjejen i spelet, medans jag är den den muskulösa mannen med en f*cking machete på ryggen.

David Druid är f.ö. den sista personen jag skulle vilja ha i min närhet under en zombie-apocalypse. Inte bara på grund av sin feghet utan även hans energidrycksberoende. Så fort vårat förråd av "Red-Bull" och "Rockstar" tar slut så kommer David bli extremt deprimerad och helt omöjlig att umgås med. Han kommer utsätta mig för stora risker enbart för att få tag i mer energidryck. Sen har jag sett hans skills med en Katana, och det är inget att hurra över.

Det skulle inte dröja länge innan han blir biten och återuppstår som Zombie-David.


"JAAAAAAAAAAG HAAAAAAAR FAAAAAASTNAAAAAT IIIIIIII AAAAAAVSTÅÅÅÅÅÅÅNDEEEEEET MEEEELLAAAAN VAAAAAAGN OOOOOOOCH PLAAAAAAATTFOOOOORM"




Kommentarer
Postat av: Evelyn

Han ser fortfarande väldigt trevlig ut. Jag hade nog inte känt mig så hotad av honom, jag hade velat höra ett skämt!

2010-02-17 @ 13:01:39
URL: http://twitter.com/evelynmok
Postat av: Petter

men va fan Evelyn!

2010-03-16 @ 16:12:55
URL: http://enkomikerupptacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0